Klantenservice

Hieronder vindt u informatie betreffende ruilen, betalen, levertijden en de klachtenprocedure. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, of wilt u informatie over een product, ga dan langs bij uw dichstbijzijnde G&W Gezondheidswinkel of neem contact op met de G&W Webshop.

Betaalmogelijkheden

iDEAL

Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van Ideal hoeft u zicht niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank dan kunt u direct met IDEAL betalen. U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Betalen met Ideal doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product en kiest iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel; bestelling en betaling zijn geslaagd

ACHTERAF BETALEN MIDDELS FACTUUR

Bij Gezond en Wel kunt u er ook voor kiezen achteraf middels een factuur te betalen, deze wordt dan met uw levering meegestuurd. U betaalt de producten dan dus pas na levering. U kunt deze dan middels internetbankieren of een overschrijvingsformulier voldoen. Bij alle orders houdt G&W zich het recht voor een aanbetaling van 50% te vragen alvorens de producten te versturen. Factuur bestellingen van debiteuren welke nog een factuur hebben openstaan worden verstuurd zodra de oudere bestelling voldaan is.

Levertijden & Bezorging

Gezond en Wel verkoopt in haar webshop dezelfde producten als in het standaard assortiment van haar winkels. Dit betekent dat in principe alle producten op voorraad zijn. Leveringen worden normaal gesproken binnen twee werkdagen uitgeleverd. Mocht het onverhoopt langer dan drie dagen dan zullen wij contact met u opnemen.

Wij verzenden onze pakketen via DHL for You, wanneer DHL uw zending heeft verwerkt ontvangt u een e-mail waarmee uw zending te volgen is. Indien u niet thuisbent ten tijde van het bezorgen zal de chauffeur uw zending op een volgend aflevermoment opnieuw proberen, echter wanneer de mogelijkheid zich voordoet kan de DHL bezorger ook uw zending afgeven bij uw buren. 

Mocht er naar vier pogingen tot aflevering geen gehoor zijn gaat uw zending naar een DHL Service punt waar deze nog vijf dagen af te halen is, hierna zal de zending naar ons retourkomen.

Wanneer u de bezorger heeft gemist raden wij u aan om via deze link met uw gegevens in te loggen en een ander bezorg momente te kiezen, of uw zending bij een afhaalpunt te laten afleveren.


Verzendkosten

Leveringen boven de €20 worden gratis aan huis bezorgd. Bij leveringen onder de €20 wordt €5,45 in rekening gebracht.

Retourneren

Retourneren kan bij Gezond en Wel op twee manieren. U kunt uw product terugsturen naar de G&W Webshop of retourneren bij een van de G&W Gezondheidswinkels in Nederland. In beide gevallen geldt dat producten binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Het aankoopbedrag wordt dan binnen uiterlijk 14 dagen naar u retour gestort. U wordt verzocht ten alle tijden eerst contact op te nemen met de G&W Webshop middels het hier te downloanden herroepingsformulier . Ook wanneer u in een winkel wil ruilen.

Indien u de producten retourneert worden de normale verzendkosten in rekening gebracht. Producten die u niet in goede staat bereikt hebben kunnen, na contact met de klantenservice ,geretourneerd worden. Een eventuele bijdrage in de verzendkosten wordt per geval beoordeeld.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping ( herroepingsformulier), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retour Adres:
Gezond en Wel
Curieweg 1
8013 RA Zwolle

Een bestelling plaatsen

Stap 1

  • Klik op het product naar uw keuze en vervolgens op "IN WINKELMANDJE"
  • Bent u uitgewinkeld klik dan rechts bovenaan op "BESTELLEN". U komt in het scherm "WINKELMANDJE" waar u nog wijzigingen en annuleringen kunt doorvoeren. Met de knop "HERBEREKENEN" ziet u een nieuw totaalbedrag.
  • Klik op "BESTELLEN" en u komt automatisch in stap 2.

Stap 2 PERSOONLIJKE GEGEVENS

Persoonlijke gegevens, vul deze verder in en klik op "VERDER", u komt automatisch in stap 3.

stap 3 BETAALWIJZE

Betaalwijze, vul deze in en klik op "VERDER", u komt automatisch in stop 4

stap 4 OVERZICHT

U krijgt een overzicht en totaalbedrag van wat u besteld heeft. Indien u akkoord gaat klik op "PLAATS BESTELLING"

stap 5 BEDANKT

Uw bestelling wordt verwerkt.

Hartelijk bedankt voor uw virtuele bezoek aan onze webwinkel.

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Klachtenprocedure

Wanneer u een klacht heeft over een product, service, levering of overige zaken dient u allereerst contact op te nemen met het Gezond en Wel secretariaat (contact gegevens) middels: email, brief of telefoon. U ontvangt dan binnen uiterlijk drie werkdagen een bevestiging van uw klacht en binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mocht u niet tevreden zijn met onze afhandeling van uw klacht dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Voor meer informatie kijkt u op www.sgc.nl Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Garantie

Op al onze producten zijn de wettelijke garanties van toepassing. Dit betekend dat een product doet wat u hier in de redelijkheid van mag verwachten.

 

© 2016 Gezondheidswinkel